luni, 2 octombrie 2017

Tree with deep roots (Arbore cu rădăcini adânci) si Shin Se Kyung

Am vazut serialul a doua oara si parca l-am inteles mai bine.

Citeste mai multe aici http://www.kccro.ro/ro/tree-with-deep-roots

Ma intereseaza mai multe detalii despre actrita Shin Se Kyung si am cautat pe net sa vad in ce filme o mai putem intalni.
Este o actrita foarte tanara, născută în 1990. 
A debutat la vârsta de 8 ani, pe coperta unui album

Este foarte aprecoata si s-a bucurat de numeroase premii.
A mai jucat în seriale ca

Țaraadolescenta Choi SEO-heeSBS
2009Regina Seondeokprintesa Cheonmyeong, copilMBC
Lovitura prin acoperișShin Se-KyungMBC
2011Copacul cu rădăcini adânciSo-yi/DamSBS
2012Lovitura : RăzbunareaSe-KyungMBC
 Regele modeiLee Ga-tineriMBC
Soțul meu are o familieShin Se-KyungKBS2
2013Când un om se îndragosteşteSEO Mi-doMBC
2014Iron Man

Filme:
  • Tazza 2: Mâna lui Dumnezeu (2014)
  • Zbor: aproape de soare (2011)
  • Saltul Albastru (2011)
  • Acustic (2010)
  • Cinci Sensuri ale Erosului (2009)
  • Cenusareasa (2006)
  • My Little Bride (2004)

Data nașterii: 1990-Jul-29 (23 de ani)
  • Locul nasterii: Seoul, Coreea de Sud
  • Înălțime: 166cm
  • Greutate: 43 kg
  • Semn stea: Leu
  • Tipul de sange: B
- de pe wiki.d-addicts.com



Niciun comentariu:

Postări populare

Milano

You Belong in Milan
Stylish and sophisticated, you want to enjoy a truly European life - away from tourists!
Milan fits you perfectly. Great shopping, high quality food, lots of culture... with very little hype.
Powered by BannerFans.com

Totalul afișărilor de pagină