miercuri, 8 iunie 2011

Vă e dor de Jumong? Surpriză! Nu pierdeti serialul coreean ”Împăratul mării”!


Nu am știut că, pe Național TV, a început un serial coreean.

Aseară eram în oraș la o pizza și mă sună o cunoștință, care cunoștea pasiunea mea pentru filmele coreene, si îmi spune că a dat peste un film coreean, Împăratul mării, pe Național TV.

Atunci mi-am dat seama că nu poate fi decît serialul cu același nume, în care joacă Song Il Gook (Jumong), film din care văzusem cîte ceva pe You tube.

Și uite așa, mă bucur că prind acum episodul 2, în reluare. Este vorba intr-adevăr, de faimosul serial.

Se difuzează la 20, 15 și în reluare la 10,30. 

Minunat!

Mai scria pe Port ro că :

”Bazat pe viaţa unei personalităţi istorice reale, serialul "Emperor of the Sea" este o epopee coreeană ecranizată după romanul lui Choi In Ho. Choi Soo Jong interpretează rolul lui Jang Bogo, cel care se ridică de la statutul de sclav la cel de comandant militar şi, apoi, negustor de succes. Acţiunea se petrece în timpul dinastiei Silla (787-846). De-a lungul drumului său, Jang Bogo se luptă cu piraţii şi este prins într-o rivalitate acerbă cu Madam Jami, o nobilă din Silla, care vrea să deţină drepturile comerciale în Marea de Sud.

Numeroase premii la KBS Drama Acting Awards 2005:
- Choi Soo Jong - Premiul de Excelenţă pentru interpretare
- Soo Ae - Cea mai bună actriţă
- Song Il Gook - Cel mai bun actor şi cel mai popular actor
- Song Il Gook şi Soo Ae - Cel mai bun cuplu”

În timplu dinastiei Silla, cam în aceeași perioadă, a avut loc și acțiunea din serialul Marea regină Seon Deok (la noi - Secretele de la palat).

Pentru că am pierdut episodul 1, il putem vedea aici:

Niciun comentariu:

Postări populare

Milano

You Belong in Milan
Stylish and sophisticated, you want to enjoy a truly European life - away from tourists!
Milan fits you perfectly. Great shopping, high quality food, lots of culture... with very little hype.
Powered by BannerFans.com

Totalul afișărilor de pagină