joi, 25 august 2011

Un interviu mai recent cu Kim Nam Gil, în care actorul vorbește despre unele probleme de sănătate



L-am găsit tradus în românește, cu Google translate, dar sub orice critică, nu se înțelegea nimic. Așa că l-am căutat și l-am tradus din nou. M-am gândit că mai  aflăm lucruri interesante, interviul fiind relativ recent - a fost dat pe 9 martie 2011, și ar fi păcat să nu mai știm și noi ce face Bidam. Eu l-am tradus din engleză.

Răspunsurile la unele întrebări cu variante multiple sunt marcate cu roşu (așa era în acel interviu). La mine văd că nu-mi salvează marcajele cu roșu, deci nu am cum să le pun. Nu am altă soluție, voi scrie inițialele numelui - KNG, în dreptul variantelor de răspuns pentru care a optat actorul. După cum știu fanii săi, Kim Nam Gil este, încă, în armată și, din păcate, are o sănătate fragilă. KNG studiază la Hankuk University, sectia chineza in principal si engleza in secundar.Interviul l-am găsit  tradus din chineză în engleză, pe http://kim-nam-gil.livejournal.com/23111.html#cutid1,  - Daum Cafe's Questionnaire.

” Greutatea actuală a lui KNG: 74 kg,

DC: Privitor la studiul în universitate, ce aștepți cu nerăbdare?
a) Studiul

b) Viața de student

KNG: c) Studentele şi seniorii - KNG

d) absolvirea

DC: Când ai început să te consideri arătos?
o) De la naştere
b) Dupa pubertate
KNG: c) După ce ai revenit de la Lee Han la Kim Nam Gil - KNG 
d) Dupa ce ai devenit actor 

DC: În timpul serviciului militar (fiind tuns scurt, se observă - n.t.), cum te simți văzând că reporterii au menţionat riscul de a avea chelie?
-  Nu vă faceţi griji, nu am chelit de tot!

DC: În prezent, pe care oaspeţi de sex feminin i-ai primit în casa ta din Gangnam?
a) familia şi rudele - KNG 
b) Persoane din industria filmului - KNG 
c) Colege -KNG 
d) Stiliste etc. - KNG 
e) Fane
f) Iubita
g)Altele

DC:  În ultimul episod de la Secret Garden, exista o linie " Nam Gil, ești bine?"; ce-ai  gândit după ce ai auzit aceasta?
KNG Știu asta,  hehe......... 

DC: Din toate rolurile pe care le jucat și în care personajul tău a murit, care din ele încă îți mai dă dureri de inimă, când îți amintești de el?
a) Lovers Vanished
 KNG: b) Regina Seon Duk - KNG 
c) Portret of a Beauty
d) Bad Guy
e) Be strong Geum Soon

DC: Ce dramă ai văzut recent? Ce personaj ai dori să joci?
KNG: Midas. Mai mult personajul interpretat de Natalie Portman, în filmul Black Swan.

DC: Care personaj, din rolurile anterioare, este  mai apropiat de tipul ideal?
KNG: Deokman

DC: Saptamana aceasta este ultimul episod din Sign, ce drama ai vrea să vezi după aceasta?
a) Deokman (Lee Yo Won) 's 49 zile
b) Wolya (Joo Sang Wook) 's Thorn Birds - KNG 
c) Familia Regală

DC: Te-aţi gândit recent la un actor cu care ți-ar placea să lucrezi? (bărbat sau femeie)
KNG: Da ... va spun după ce mă voi gândi ... dacă nu găsesc nici niciunul, nu pot juca singur?

DC: Locuind într-un  loc modern ca Gangnam, de ce nu ești văzut în buticurile la modă de acolo?

Răspunsuri multiple: 

Teama de tendințe, de asemenea, merg numai pe jos de la locul de muncă la domiciliu și de acasă la locul de muncă.

DC: Ar trebui să fii mai activ în timpul serviciului militar, alege o metodă de întreținere ....
a) Prevenirea ridurilor
b) Albire
c) Tratare pori
d) Tratamente pentru păr
e) Diete
f) Dezvoltare musculară
KNG: Toate acestea ar trebui facute.

DC: Exista o numărătoare inversă până la sfârşitul armatei, de astazi (9 martie), câte zile au mai rămas?
a) 496
b) 495
c) 494
d) 493
e) Punem și ziua de azi? 
DC: Cea mai fericită petrecere de ziua ta de nastere?
KNG: Aniversarea din timpul filmarilor la Bad Guy e de neuitat.

DC: Dintre toate cadourile care le-ai primit de la DC, care e cel preferat?
KNG:  DVD-urile cu filme 

DC: Ziua ta de nastere va fi în week-end, cum vei sărbători?
a) Cu familia - KNG 
b) Cu managerul 
c) Cu noi (DC)  

DC: Ziua albă este la o zi după ziua ta, te-ai gândit că îți vom da bomboane?
KNG: Dacă se întâmplă, trebuie să mă plâng că le-am primit?

DC: De ce ai ales limba chineză?
KNG: Legat de cultura proprie națională, de realizarea de filme, Hollywood-ul este într-un ușor declin, dar China se dezvoltă treptat, așa că am decis să studiez limba chineză.

DC: Între Moon Soo (Public Enemy Returns) şi Ji An (Goodbye Solo), care personaj îți place mai mult și de ce?
KNG: Îmi plac ambele personaje, dar îl iubesc pe Ji O mai mult.  Ji O este cineva care nu avea absolut  nimic,  este demn de milă, asa ca țin mai mult la el.

DC: Ce folosiţi de obicei, apelul sau textul?
KNG: Comparativ cu apelurile, prefer textele. Dar nu foarte mult text, toate sunt scurte ... Când cineva îmi trimite un text să mă  întrebe dacă am mâncat,  răspund doar cu _ _ (adică 2 cuvinte).

DC:  M-aș supăra dacă cineva mi-ar răspunde cu două cuvinte
KNG: N-ai ce face, sunt o astfel de persoană,  deci prietenii nu  spun nici ei  prea multe, chiar și managerul nu mă poate suporta.... haha.

DC: Te-ai gândit să joci într-o comedie sau într-un film de groază, după ce se termină stagiul militar?
KNG: Acestea sunt genurile în care nu am mai jucat înainte ? Hmm ... filmele de groază, nu mă uit la ele foarte mult. Comedia la care m-am uitat recent este Romantic debtors, nu ştiu ce cred alții, dar acest film este foarte interesant. Actorul de comedie Lim Chang  Jung, din câte văd, este cel mai bun  ...

DC: Ai prefera să ai fii sau fiice? Te-ai gândit la copii, când te vei căsători, în viitor? Vrei să ai un fiu sau o fiică?


KNG: Comparativ cu fiicele, vreau mai mult un fiu. Să ai de crescut o fiică, în aceasta lume, este un pic periculos. Ce s-ar întâmpla dacă ea ar întâlni pe cineva ca mine......... haha......... Aș vrea să am trei copii, primul trebuie să fie un fiu, al doilea tot un fiu,  şi la treilea, o fiică. 

DC: Preferi supa de varză sau supa de soia?
KNG: Îmi plac ambele.

DC: Dar dacă trebuie să alegi numai una?
KNG: supa de varza ... în ultima vreme, am încercat să adaug ridiche la supa de varza și, surprinzător, gustul e foarte racoritor, delicios; să adăugi ridiche e bine, acum ştiu, haha, ar trebui să încercați, dă un gust foarte bun.
DC: Wow, chiar ştii cum să gătește supa?
KNG: Nu o fac prea des, dar, cum locuiesc singur...

DC: Am auzit că nu te-ai simțit bine în ultima vreme, ești bolnav? Este ceva grav?
KNG: Datorită filmarilor continue din ultimii 2 ani, de înainte de înrolare, la Regina Seon Duk şi Bad Guy, organismul meu s-a obosit prea mult, și pana acum nu este încă pe deplin recuperat. Corpul meu este într-o  stare proastă, organele interne şi totul este într-o stare proastă. Acum trebuie să merg la spital des, continui să iau medicamente.
DC: Mănânci bine?
KNG: Da, dar corpul  îmi dea o mulţime de probleme, obosesc cu uşurinţă. Dacă nu veneați astăzi, aş fi rămas acasă să mă odihnesc.


DC: T__T
KNG: Din această cauză, dacă se aranjează întâlnirea cu managerul, ca să ştiu dinainte, e bine... Dar mai sunt încă mulţi oameni care vin pe cont propriu să mă vadă și este foarte greu pentru mine ... Atunci când vin să mă viziteze fanii, în timp ce nu sunt la lucru, colegii mă întreabă ce să facă, și chiar dacă mă simt rău, mă  grăbesc imediat. E în ordine când mă simt bine, dar atunci când nu sunt bine, este foarte epuizant ...
DC: T__T
KNG: Nu am fost în formă nici în timpul reuniunii fanilor, de anul trecut, de asemenea, reuniunea din acest an, pe care toată lumea o aşteaptă cu nerăbdare, nu s-a ținut din cauza sănătăţii mele.
DC: Sanatatea este pe primul loc!
KNG: Ați venit cu toţii atât de bine pregătiți, dar încă nu veți face fotografii, din cauza sănătăţii mele ...
DC: E în ordine!
Managerul: Vom face nişte fotografii şi vi le trimitem, atunci când se simte mai bine.
KNG: Sperăm că lumea va mai reduce frecvenţa  vizitelor, vom lăsa fanii de  peste mări să ştie despre aceasta mai târziu
DC: Oh, așa......
KNG: Voi lasa un mesaj la cafenea, când mă simt mai bine. 

Vă rugăm, dacă ştiți pe cineva care are de gând să-l viziteze, spuneți-le acest lucru,  să se abţină de la vizite, sau cel puţin să încerce să se întâlnească cu managerul lui.  Îmi pare atât de rău că e atât de bolnav. 

 Sursa: Traducere chineză de la Baidu, imagine din galerie, prin intermediul DC Baidu.”

Am ilustrat interviul cu fotografiile care mi s-au părut mie mai potrivite.
Interviul era însoțit de această fotografie, probabil trimisă ulterior.

Dacă vă este dor, vă invit să-l vedeți aici:


Niciun comentariu:

Postări populare

Milano

You Belong in Milan
Stylish and sophisticated, you want to enjoy a truly European life - away from tourists!
Milan fits you perfectly. Great shopping, high quality food, lots of culture... with very little hype.
Powered by BannerFans.com

Totalul afișărilor de pagină