marți, 31 iulie 2012

SONG IL-kook- un INTERVIU dintr-o revista japoneză, despre Detectivi în dificultate


- despre un serial politist - Detectivi în dificultate - din 2011.

"Am purtat mustăţi, ca sa mă  pregătesc pentru rol. Am învăţat o mulţime de lucruri interesante de la secţia de poliţie. "

În martie anul trecut, drama "Crime Squad" a fost difuzata în Coreea. Această dramă a avut ca sursă de inspirație cazuri care au avut loc cu adevărat, şi totodată a înfăţişat viaţa de zi cu zi a unor detectivi.
Drama, de asemenea, a devenit un subiect fierbinte și datorită lui  Song Il Kook, care trece de la rolul de erou carismatic, cum a fost "Jumong", la un detectiv care nu are nimic ieșit din comun.
L-am intervievat pe Song Il Kook în Seul.
El a apărut la studio, cu o imagine oarecum "detectivistă'.

"Am auzit că acest interviu este despre" Crime Squad ", aşa că am mustăţi din nou, hahaha! "
El a râs bărbăteşte. Se spune că a mers la Poliţia Gannam, ca să se pregătească pentru rol, şi a studiat caracterul respectiv, practic.
"De fapt detectivii acolo  lucrează, noaptea, pentru a face anchete,  ascunși, şi uneori nici nu au timp se spele pe față. (Râde) Aşa că am purtat mustăţi pentru rolul meu. De obicei, nu te duci la secţia de poliţie decât cu excepţia faptului că ești un criminal, nu? (Râde) De data aceasta, a fost prima vizită şi a fost o experienţă bună pentru mine. "
În ziua vizitei sale la poliție, au existat câteva cazuri, astfel încât se pare că i-a luat o multime de timp pentru a asculta povesti de la detectivi.
"A fost într-adevăr o zi rece şi se spune că au existat doar câteva cazuri, într-o asemenea zi. Hoţii se odihnesc la domiciliu, într-o zi prea rece, au spus ei. (Râde) Aşa că nu am putut asista la scene de crime, dar am învăţat o mulţime de amănunte interesante. "
"Echipa Crime" este un departament care se ocupa cu crimele atroce.
El a spus că din scenele reale de la echipă de crima, a devenit acut conştient de faptul că au loc, de fapt, în realitate, acele cazuri care sunt prezentate în filme şi televizor.
"Un detectiv mi-a aratat o fotografie a victimei. Era un cadavru de tânără, care a fost ucisă şi plutea dinspre Hangang River. La început nu am vrut să-l văd, pentru că nu am putut suporta vederea  aceasta şi mi-era teama că mi-ar apărea în coşmare. În cele din urmă, cazul a fost rezolvat. Deci, deşi aceasta a fost o imagine teribilă, m-am gândit că pentru a fi un detectiv, trebuie să ai un sentiment al datoriei. "
- Deşi lucrează în echipa crima, detectivul Se-Hyuk are un caracter oarecum plin de umor. Comparativ cu caracter tău, ce crezi despre el?
- "Hmmm, nu am o idee exactă despre caracterul meu · · ·", a spus el. Vreau să se apropie de un personaj vesel. "
Această dramă a atras, de asemenea, atenţia și  pentru că directorul e femeie.
"Ea este un director extra, aşa că aproape că nu am simţit diferenţa că era o femeie. Ea s-a îngrijit de mine mai mult decât de actrite, aşa că am putea acţiona foarte uşor. Îmi pare rău negativ ... (Rade), pentru actrite. "
Contrar aşteptărilor, el a dovedit că se potriveşte cu un caracter comic, şi intenţionează să apară într-o dramă de benzi desenate, în viitor.
"va fi " Familia fermentare ", lansat de curând. Această dramă e despre kimchi, iar rolul meu este  Gangstar, și el are un gust perfect. (Râde) În fiecare episod, vor apărea multe tipuri de kimchis, deci cred că va fi cu siguranta interesant pentru publicul japonez, de asemenea.
Poporul coreean folosește rar servetele, dar am pus  masa în mod corespunzător, înainte de a începe să se mănânce! Chiar si la micul dejun. Am pus produsele alimentare într-un fel frumos, decorat, de asemenea, cu flori. Atunci când merg în străinătate, îmi cumpăr o mulţime de fețe de masă ori șervete. În timp ce alţi actori cumpără haine, eu cumpar inele de servetele etc. Deci, de multe ori, am aproape un geamantan plin de tablewares. (Râde) "
El ne-a dezvăluit hobby-ul său surprinzător.
Ultima întrebare, pentru a susţine "Crime Squad".
"În fiecare episod, se va analiza un caz nou. Nu va fi o poveste de dragoste. Apoi, cazul va fi rezolvat · · · În fiecare episod, dramă  va stârni un nou interes! 
Ce recomanda primul episod "Crime Squad"?
- este un episod care se ocupa de un caz de crima ce a avut loc într-un liceu. În acest episod, un student de liceu are o confruntare cu mine. Actrita (Woori 우리), care a jucat aceasta elevă a fost excelentă. Privind interpretarea ei, m-am gândit că am să fac și eu tot ce pot, cel mai bine..

Niciun comentariu:

Postări populare

Milano

You Belong in Milan
Stylish and sophisticated, you want to enjoy a truly European life - away from tourists!
Milan fits you perfectly. Great shopping, high quality food, lots of culture... with very little hype.
Powered by BannerFans.com

Totalul afișărilor de pagină