marți, 5 iunie 2012

Încă un interviu cu Song Il Guk (Jumong)

Pentru că în această perioadă revedem serialul de succes Jumong, pe TVR1, am mai găsit un interviu mai vechi de-al lui Song Il Guk, pe care l-am tradus , desigur, cu aproximație:

” Song Il Gook a apărut în studio purtând un pachet de hârtie, în ambele mâini. El a început cu salutul obișnuit, apoi mi-a dat punga de hârtie. În interior se putea crede că ar fi doar un produs de la un magazin obişnuit, dar mi s-a spus de către stilistul său că darurile au fost alese personal de el. Am fost foarte impresionat. El le-a numit "lucruri Jumong personalizate" şi am simţit căldura personalităţii sale.  Am putut chiar mirosi parfumul său, de la distanţă. Cadoul neaşteptat şi prezenţa sa au făcut totul mai interesant. M-am simţit foarte mulţumit şi onorat.

-După ce ai jucat in drama populară istorică Jumong, ce urmeaza? 
-In prezent, suntem în mijlocul filmărilor la "Lobbyist". Cu câteva zile în urmă, am terminat de fotografiat în America şi în Coreea.
- În lobbyist, ce joci?
- Am jucat rolul lui Harry. Harry a avut o copilărie nefericită şi când a crescut, a devenit un broker de arme.
- Ai avut o întâlnire, la nivel mondial, cu fanii. Cum a fost? 
 - Deşi nu au fost fani obişnuiți, coreeni, m-am simţit timid. A fost un loc străin şi un pic cam greu şi ciudat.
- HaeSin şi Jumong sunt drame de acţiune istorică. Ambele roluri au fost puternice şi destul de asemanatoare,  sunteţi de acord? 
-Ambele serii au fost extreme. Diferenţa? În HaeSin, am fost rău pe tot parcursul dramei şi are o legătură cu viaţa mea reală. Oh, asta a fost o glumă  (a râs).
Dar astăzi, comparativ cu Jumong, serios, exista o mare diferență. Sunt rău în HaeSin şi sunt bun în Jumong.
- Aspectul tău?
-Depinde de actorie şi machiaj (râde). În Jumong, dialogul a fost mult mai grav si a avut o mare adâncime. Dar a existat o presiune mai mare în HaeSin, și din cauza cuvintelor, enunţul a fost diferit. Un timp, cu greu purtam armura în mijlocul verii, dar m-am folosit de aceasta, la urma urmei, Jumong a fost un lucru predestinat pentru mine.
- Destinat pentru tine? După ce ai obtinut rolul lui Jumong, ai fost conştient de faptul că denumirea în sine înseamnă "tragere cu arcul şi săgeata"? 
- Da. Rolul nu a fost ceva ce am putut ignora, dar nici nu puteam spune nu. Faptul de a descrie rolul unui erou, e ceva ce nu se poate uita. Indiferent de ceea ce fac, rolul va fi mereu conectat la mine şi va rămâne întotdeauna în interiorul meu. Mi-am cumpărat arcul meu şi chiar l-am folosit în timpul filmării. Nu a fost greu. În plus, numele meu înseamnă "o ţară" şi ziua mea de naştere cade la 1 octombrie, când este, în Coreea, Ziua Militară Natională. Mama şi bunicul meu matern au contribuit la această ţară. Jumong într-un fel, are ceva în legătură cu strămoşii mei ... care este, probabil, mai mult decât doar un destin.
- Cum reactioneaza mama ta acum, când ai trecut la un nivel mult mai ridicat, ca actor? 
- Mama mea mereu ma lauda, în realizările mele mari. Când am primit rolul în HaeSin, m-am gândit că ar fi dificil Jumong, dar  s-a dovedit a nu fi cazul. Au fost multe situații în care am mers călare la fel ca în HaeSin. În ceea ce priveşte trasul cu arcul şi săgeata, de dragul rolului Jumong, m-am pregătit pentru asta.
- Nu a existat nici o dificultate, ca să joci rolul Jumong? 
- În timp ce eram pe cal, trebuia să trag cu arcul. Și în timp ce mă dădeam jos de pe cal. Au fost multe cascadorii periculoase şi scene de acţiune care aveau nevoie de sincronizare, dar din fericire, am reuşit să le termin în condiţii de siguranţă. În timpul competiţiei, în scena în care trăgeam cu arcul şi săgeata legat la ochi, am lovit un Bullseye ( Nu știam cum să traduc aici. Apoi am aflat că Bullseye înseamnă  acel cerc mic desenat din mijlocul unei tinte, și nu un ochi de bou).
- Când spui Jumong, sensul este în mod clar  de "expert în tir cu arcul" .... 
- De fapt, se ajunge la această marcă. Nu a fost uşor, dar pentru că am mai învăţat ceva tir cu arcul şi am avut o anumită experienţă  în trecut, nu a fost ceva dificil pentru mine. Am avut de fapt, două tipuri de arcuri. Unul a fost de 45 kg, pentru atacuri de la distanţă, şi celalalt de 25 de kg. Când am fost obligat să folosesc arcul greu, braţele mele tremurau, ceea ce  nu era bun, deoarece nu eram....ca  Jumong. Trebuia să trag din nou....
- Legat la ochi, ai lovit într-adevăr un   Bullseye?
- (devine timid) Asta a fost un accident simplu.
-Ai fost rănit, în unele scene de acţiune? 
- Am avut o mica rana, dar am fost fericit, deoarece nu a fost mare şi periculoasă. Au existat mai multe cazuri în care am avut ... grade variate de prejudiciu. Am alunecat de pe cal și piciorul meu a fost în spatele calului.
- În scopul de a-l juca pe Jumong tânăr, trebuia să vi se îndepărteze părul de pe fată? 
- A fost ciudat, pentru că, de asemenea, actrita care a jucat-o pe mama mea trebuia să fi fost mai în vârstă decât mine, dar, pentru a spune adevărul, ea este de vârsta mea (râde). Eu a trebuit să merg la un dermatolog pentru îndepărtarea părului. Am decis să fac acest lucru, pentru a asigura realismul, în serial. A trebuit să îndur îndepărtarea părului de 3 sau 4 ori, ceea ce a schimbat modul în care parul meu creste.
- Care au fost scenele cele mai dificile, în timpul filmării? 
- specialitatea mea este de a uita imediat greutățile, am un caracter foarte optimist. Scena morții a fost un pic dură. S-a filmat noaptea, în mijlocul iernii,  a fost într-adevăr ca dracu '. Şi am terminat pe la aproximativ 4 dimineata. M-am simţit ameţit, eram fost îngheţat, cu frisoane. Am purtat o multime de haine.  Stilistul meu a numit-o sinucidere. În timpul filmării de vară,  a trebuit să port trei sau patru kimonouri. A fost cald, serios, foarte fierbinte. Dar, sincer, scena a mers bine. După ce termini o scenă dificilă,  simti ceva în corpul tau, te simti epuizat, dar chiar nu contează, pentru că important este ca ai realizat ceva din asta, ai realizat ceva care speri ca va lasa o impresie buna.
-Ce spui despre actorul care l-a jucat pe tatăl tău? 
-Cei doi actori care au jucat rolurile de tată pentru mine sunt actori de rang înalt, un exemplu pt. mine.
-Ai primi un bonus, datorită succesului pe care îl are serialul Jumong? 
- (se  înroşește) Personalul a primit bonus (zâmbeşte).
- O femeie puternică care a apărut în Jumong e So Seo-No, ai fost atras de ea? 
- (se gândeşte) Un bărbat credeţi că  poate fi atras de o femeie dură?
- Care e idealul tău?
- Ideal, în ce? (Devine roşu din nou)
- În interviul trecut, aţi spus că aţi fost atras de o femeie care o respectă pe mama ta și o tratează bine?
- Este un răspuns sigur (râde). Nu, mă atrag la fel şi femeile frumoase. Eu consider, de asemenea, că femeile inteligente sunt atractive. Cultura nu este suficientă pentru mine, nu contează pentru mine, dar probabil că va fi (râde).
-Ai jucat recent în două drame istorice, purtarea anumitor tipuri de costume, cum a fost? 
- armura a fost foarte grea. Am filmat timp de opt ore, dar a trebuit să aştept rândul pentru a trage două ore. Punerea în armura şi  scosul ia ceva timp, asa ca am fost obligat s-o port mai mult. Armura cântărea aproximativ 10 kg. A trebuit, de asemenea să port o bucata pemtru gât, de protecţie, care a fost foarte inconfortabilă. Eram în plină vară şi vă puteţi imagina cum, e purtand haine grele sub soare. Au fost momente, în timpul şi după masă, când voiam să le rup (râde).
 - Am auzit că ești interesat de fotografie 
- Da. Am achiziţionat cele mai recente tehnologii pe gadget-uri. Eu numesc calculatorul meu un calculator super. Am asamblat PC-ul meu propriu.  Caut  motive pentru pozele mele. Interesul meu a crescut de la o camera mica, până la majoritatea camerelor modernizate, de înaltă tehnologie. În prezent, eu folosesc un DSLR (digital, un singur obiectiv camera foto reflex).
-Eşti conştient de faptul că oamenii spun că ești răutăcios?  
-Nu crezi? Există momente când se merge prea departe. Îmi place teasing. Sunt o persoană, prin natura, veselă. Eu plâng, de asemenea. Trupul meu este mare, eu sunt inalt si cand nu spun nimic, unii trebuie să se pregătească  să fie speriati (rade). În timpul filmării, am chummy, toată lumea are un obicei de a juca.
- S-a schimbat viaţa ta după ce ai terminat filmarea la Jumong? Fie ca actor sau ca o persoană obişnuită? 
-: (a devenit timid) viata mea s-a schimbat pentru o vreme. Ca persoană, numele tau este cunoscut în lume. Acesta nu este un lucru simplu joc, al unui erou bine-cunoscut.
- Ai pierdut intimitatea? 
- Da. Este dificil, deoarece eu sunt o persoana curioasa. Dacă îmi place ceva, vreau să explorez pentru o vreme, dar din moment ce eu sunt uşor de recunoscut...... Nu mă pot ascunde, iar oamenii vin la mine şi ...acesta e modul în care îţi pierzi intimitatea. Sunt responsabil pentru toate actiunile mele, nu se poate să fac cevam că toată lumea va afla. Este ca şi cum ochii lor sunt lipiți pe mtine tot timpul. Este destul de greu, deşi eu nu regret nimic.
- Când ai terminat de Jumong, erai considerat un actor naţional.  
- Eu, un actor naţional? Cum? (El s-a înroşit până la lobul urechii).
Intrarea într-o nouă filmare, "Lobbyist", unde oamenii vor şti mai multe de mine, adaugă o presiune. Sper că voi fi în măsură să le îndeplinesc aşteptările.
- caracterul real al lui Gook Song Il?
- Vorbind pentru mine, nu este dificil . Există momente în care crezi că devii o persoană diferită, bazată pe caracterele pe care le joci ... dar nu, nu este greu .
-Nu te atenţionează oamenii, de exemplu atunci când mergi la cumpărături? 
-Sunt momente când  comand o masă, cu o cantitate mare, în cazul în care eu sunt lacom (rade), astfel încât , la cantitatea mare de alimente, te gandesti, "Cum mănanci?" ; oamenii din apropiere se vor uita la tine si nu prea mai poti manca.
-Și bei câte ceva? 
-Eu nu sunt un bautor. Există situaţii în care sunt invitat la băutură, cel puţin o dată sau de două ori pe an. Cu managerul meu, cam de două ori într-o lună, dar uneori anulam, din cauza programului incarcat. Este o scuză. Chiar şi acum,  el are un fel de scuză (managerul a izbucnit în râs). Dacă devii neglijent, te vezi in oglinda, si te vei vedea.... gras.
- Ești predispus la depunerea de grăsime cu uşurinţă?
- Îmi place carnea, dar ... pentru a avea un build bun, trebuie sa elimin acest lucru.
-Sunteţi un pasionat de sport şi mândru de aceasta.. 
- Sincer, nu sunt deosebit de mândru  ...  decât de schi. Am obosit. Îmi place patinajul pe role şi ciclismul montan, motocicletele şi mai mult. Am incercat diferite tipuri de sport. Am alergat, deşi o curso completă este neobişnuită, am aparut la un maraton şi pot spune că eu nu sunt cel mai bun.
- În Coreea, întotdeauna fiind privit, acţiunile tale sunt luate cu grijă. 
- Când am fost mic, jucam cu orice si oricine, nu contează. Mama mea mereu mi-a spus că atunci când  sunt în afara casei, trebuie să acord atenţie comportamentului meu, să fiu mereu umil.
-Ai fost obraznic în timpul copilăriei? 
- Sunt calm ... Nu am studiat bine .. (râde).
- În viitor, cum doreștii să fii amintit ca  interpret? 
- aş dori să fiu amintit ca un interpret respectabil.

Niciun comentariu:

Postări populare

Milano

You Belong in Milan
Stylish and sophisticated, you want to enjoy a truly European life - away from tourists!
Milan fits you perfectly. Great shopping, high quality food, lots of culture... with very little hype.
Powered by BannerFans.com

Totalul afișărilor de pagină