joi, 12 ianuarie 2012

Minunatele seriale coreene

Prea multe!
Ce ne facen?
Nu că ne-am plictisi, dar cum să le vezi pe toate?
Vrând-nevrând, trebuie să le selectezi.
Eu, de pildă, mă uit la Secretele de la palat ( dar numai când prind, și nu cred că le voi vedea pe toate), voi mai revedea dacă pot Bad guy (aceste două seriale le-am văzut deja).
Practic, mă uit cap-coadă numai la City hunter.
La celelalte, am cam renunțat.
Desigur, și Curtezana e bun, dar la oră mai nepotrivită pentru mine.

Pe celelalte filme seriale istorice incepute mai demult - Regele Guenchogo și Destinul regelui , mărturisesc că nu prea le mai văd. Asta e, n-ai cum să le vezi pe toate.

Seriale coreene 

Euforia lifestyle:

5:30
Băieţi de bani gata
16:00
Curtezana
17:30
Băiat rău
19:45
City hunter

TVR 1


10:10
Secretele de la palat
12:40
Legendele palatului: Regele Geunchogo
18:25
Legendele palatului: Regele Geunchogo

National TV


15:00
Destinul regelui
20:15
Destinul regelui

N 24 plus:


13:00
Împăratul mării
16:00
Împăratul mării

iar sâmbăta și duminica se difuzează la

14:30
Împărăteasa de fier

20:15
Împărăteasa de fier

Niciun comentariu:

Postări populare

Milano

You Belong in Milan
Stylish and sophisticated, you want to enjoy a truly European life - away from tourists!
Milan fits you perfectly. Great shopping, high quality food, lots of culture... with very little hype.
Powered by BannerFans.com

Totalul afișărilor de pagină