luni, 26 decembrie 2011

Ciocolată cu piper

Vorbind cu cineva despre telenovelele latino-americane, mi-am amintit că am urmărit și eu cu plăcere una din ele - Ciocolată cu piper (recunosc că înainte mai trăsesem din când în când cu ochiul la Beti cea urâtă).
A fost de fapt o comedie și mi-amintesc că inițial m-a atras atmosfera din orășelul respectiv, fiind vorba de anii 20 -30 ai sec. trecut. Era un loc u in care as fi vrut să mă refugiez și eu, să uit de toate.
Și așa m-am trezit urmărind acea comedioară.

Watch Chocolate com Pimenta 1 english sub in Entertainment  |  View More Free Videos Online at Veoh.com




Niciun comentariu:

Postări populare

Milano

You Belong in Milan
Stylish and sophisticated, you want to enjoy a truly European life - away from tourists!
Milan fits you perfectly. Great shopping, high quality food, lots of culture... with very little hype.
Powered by BannerFans.com

Totalul afișărilor de pagină